Subject: FW: Lepatriinu tänava tänavavalgustuse liitumispunkti rajamisest
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 10:13:07 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 11, 2025 9:54 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Lepatriinu tänava tänavavalgustuse liitumispunkti rajamisest

Tere Elliko

Saku valla poolt on tellitud tänavavalgustuse liitumispunkti ehitus
Lepatriinu kinnistule. Toite toomiseks on planeeritud 3 meetri ulatuses
kaabel paigaldada Juuliku-Tabasalu tee, Jälgimäe küla, Saku vald, Harju
maakond kinnistule. Plaanis on kinnistul asuvast postist alla tulla ja
erakinnistule sealt liikuda. Tööd haljastuses. Asukoht on selline natuke
nö nurga taga, et tekkis küsimus kuidas sellistel puhkudel kooskõlastamise
protsess käib?

Manuses projekti asendiplaan ja asukoha täpsustamiseks üks pilt juures.

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.